Μια συνέντευξη που δεν… δόθηκε ποτέ διαφήμιζε η εφημερίδα «αποκαλυπτικά», χρησιμοποιώντας ακόμα και το πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου, για να «ψαρέψει» αναγνώστες! Αν και η εικόνα του μακαριότατου Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου βρισκόταν στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας, στην πραγματικότητα η δήθεν συνέντευξη ήταν μόνο μια παράθεση της ανθρωπιστικής δράσης του, χωρίς την παραμικρή δήλωση του ίδιου! Βέβαια, «πακέτο» με την ανύπαρκτη συνέντευξη, υπήρχε και ολοσέλιδο δημοσίευμα από τη… συνάντηση του κ. Ιερώνυμου με τον Μένιο Φουρθιώτη, το παρασκήνιο θυμίζει η εφημερίδα «Espresso».
Παρά το γελοίο της υπόθεσης με τη διαφήμιση μιας ανύπαρκτης συνέντευξης, αυτό συνιστά μια εξόφθαλμη παραπλάνηση του αναγνωστικού κοινού και έναν προσβλητικό εμπαιγμό εις βάρος του ίδιου του μακαριατάτου, που άθελά του εξυπηρέτησε σκοπιμότητες. Είχε προηγηθεί ένα «μπαράζ» διαφημίσεων της εφημερίδας, και μάλιστα μέσα από τη συχνότητα της δημόσιας τηλεόρασης. Η ΕΡΤ μετέδιδε έως χθες το παραπλανητικό διαφημιστικό σποτάκι, που, μεταξύ άλλων, «πουλούσε» στους αναγνώστες τη συνέντευξη του Αρχιεπισκόπου. Δεν είχαν… ψυλλιαστεί, άραγε, στην ΕΡΤ ότι κάθε εβδομάδα κρύβεται ένας «λαγός» στο διαφημιστικό σποτάκι, ώστε να έχουν την προσοχή τους στο περιεχόμενό του; Ειδικά αφού είχαν προηγηθεί οι καταγγελίες του πρώην υπουργού Γιάννη Βρούτση, οι υπεύθυνοι της ΕΡΤ όφειλαν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ώστε να μη συμπράττει η δημόσια τηλεόραση σε μια καραμπινάτη παραπλάνηση του κοινού, έστω πουλώντας διαφημιστικό χρόνο.
Θυμίζουμε ότι τις προηγούμενες εβδομάδες επιχειρήθηκε άλλη μία κοροϊδία του αναγνωστικού κοινού, με το φτηνό κόλπο ότι κάθε φύλο της εφημερίδας έδινε μια δωροεπιταγή των 50 ευρώ για όλα τα σούπερ μάρκετ. Στην πραγματικότητα όποιος «τσιμπούσε» θα έπρεπε να αγοράσει τα γνωστά προϊόντα που πουλάει ο παρουσιαστής στα τηλεμάρκετινγκ και να μπει σε… κλήρωση για το υποτιθέμενο κουπόνι! Πώς είναι δυνατόν η ΕΡΤ να μην έχει αντιληφθεί τον σάλο από τις αποκαλύψεις για τον Μένιο Φουρθιώτη και να συνεχίζει να προβάλλει τις παραπλανητικές διαφημίσεις της εφημερίδας; Υποτίθεται ότι η δημόσια τηλεόραση δεν λειτουργεί σαν μια ξεπερασμένη γραφειοκρατική υπηρεσία αλλά ως μια σύγχρονη εταιρία, η οποία, μάλιστα, αφουγκράζεται την κοινή γνώμη και γι’ αυτό προκηρύσσει διαγωνισμό δαπάνης 60.000 ευρώ για την προβολή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, Instagram). Δεν μπορεί, λοιπόν, να αντιδράσει όταν μεταδίδει παραπλανητικές διαφημίσεις;
Ο εκκλησιαστικός ηγέτης
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Espresso», η ψευδής διαφήμιση για συνέντευξη του μακαριοτάτου έχει προκαλέσει ιδιαίτερο εκνευρισμό στην Αρχιεπισκοπή. Για την ακρίβεια, πολλοί έγιναν έξαλλοι με την εκμετάλλευση του προσώπου και του σχήματος του εκκλησιαστικού ηγέτη της χώρας, προκειμένου να κερδίσουν αναγνώστες και χρήμα…
Πηγή newsbreak