Ο 59χρονος σταθμάρχης,το τραγικό λάθος του οποίου στοίχισε τη ζωή σε τόσους ανθρώπους,στη πλειονότητα τους νέα παιδιά,αρχικά δούλευε ως αχθοφόρος στον ΟΣΕ.
Πληροφορίες θέλουν να εργαζόταν ως κτηνοτρόφος στην Καρδίτσα,πιο πριν.
Από τον ΟΣΕ μετατάχθηκε στο Υπουργείο Παιδείας και όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star,από το Υπουργείο επέστρεψε και πάλι στον ΟΣΕ,αυτή τη φορά στη θέση του σταθμάρχη.
Και ενώ,υπό άλλες συνθήκες η ηλικία του,θα ήταν εμπόδιο,σύμφωνα με τις προυποθέσεις που θα έπρεπε να έχει κανείς,για να γίνει σταθμάρχης,ωστόσο εδώ με μία περίπλοκη διαδικασία,πιο συγκεκριμένα επειδή δούλευε παλαιότερα στον ΟΣΕ,μπόρεσε να αναλάβει το πόστο αυτό.
Να θυμίσουμε εδώ,ότι το ανώτατο ηλικιακό όριο,για να προσληφθεί κανείς,στη θέση του σταθμαρχή,είναι το 42ο έτος.
Οι αποδοχές ενός σταθμάρχη ,φτάνουν και τα 3.500 ευρώ μεικτά σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega και αυτό ήταν ένα σοβαρό κίνητρο στην περίπτωση του 59χρονου σταθμάρχη,προκειμένου να κάνει αίτηση για τη θέση, στην οποία και τελικά τοποθετήθηκε.
«Ο πρώτος μήνας της εργασίας του ήταν εδώ, στην Καλαμπάκα» δήλωσε συνάδελφός του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha,ο οποίος συμπλήρωσε ότι η δουλειά του σταθμάρχη εκεί δεν έχει καμία σχέση με τις απαιτήσεις και την πίεση της Λάρισας.
Παρ’όλα αυτά όμως,ο 59χρονος πρώην αχθοφόρος του ΟΣΕ,εντελώς άπειρος για μία τέτοια θέση,και ενώ αρχικά,για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα εργάστηκε στον σταθμό της Καλαμπάκας,μεταπήδησε στον σταθμό της Λάρισας,στον τρίτο κρισιμότερο σταθμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και με εργασία μόλις ένος μήνα, στον σταθμό αυτό,κρίθηκε έτοιμος να ανταπεξέλθει στα καθήκοντά του σταθμάρχη στη Λάρισα.
Η πρώτη του βάρδια μάλιστα ως σταθμάρχη Λάρισας, χωρίς να τον επιβλέπει άλλος ήταν την Παρασκευή, πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Δηλαδή, 5 μόλις μέρες πριν το δυστύχημα στα Τέμπη.