Η πορεία του πρόσφατου Survivor τους πίνακες τηλεθέασης προκάλεσε έντονο προβληματισμό στους ανθρώπους της παραγωγής που ήδη ετοιμάζουν διορθωτικές κινήσεις για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν. Ο Γιώργος Λιανός, με τη λήξη του τελικού ανακοίνωσε ότι το reality επιβίωσης θα επιστρέψει και του χρόνου, χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Δεν πρόκειται να κάνει διάλειμμα αυτή τη σεζόν αλλά θα έχει μία σαφώς ανανεωμένη εικόνα. Ο τελευταίος κύκλος του Survivor ήταν ο πρώτος που το τηλεοπτικό κοινό δεν είχε λόγο στις αποφάσεις για το ποιος παίκτης θα αποχωρήσει από το νησί, μία απόφαση που στέρησε από την παραγωγή όχι μόνο τα έσοδα από τις ψηφοφορίες μέσω μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων, αλλά και το engagement.
Οι θεατές ένιωθαν ότι δεν είχαν πλέον τον έλεγχο στο ποιος θα παραμείνει και ποιος θα αποχωρήσει. Ακόμα και ο τελικός του Survivor, που έγινε για πρώτη φορά με αγωνίσματα σε ζωντανό κοινό, δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Οι αλλαγές στον νέο κύκλο του Survivor
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό δεν θα συνεχιστεί στο Survivor 2025. Η παραγωγή σκοπεύει να επαναφέρει ένα μεικτό σύστημα ψηφοφοριών, το οποίο θα δίνει στο κοινό τη δυνατότητα να επηρεάσει ποιος θα είναι υποψήφιος για αποχώρηση, θυμίζοντας τις νέες διαδικασίες ψηφοφοριών της Eurovision.
Οι αλλαγές, όμως, δεν σταματούν εκεί. Σύμφωνα με το koubanezos.gr, η εταιρεία παραγωγής πραγματοποίησε εκτεταμένες έρευνες σε διάφορες χώρες όπου προβάλλεται το Survivor, προσπαθώντας να κατανοήσει τις προτιμήσεις των τηλεθεατών και ποια πρόσωπα θα μπορούσαν να ξανακερδίσουν το ενδιαφέρον τους.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δεν ξάφνιασαν κανέναν: οι τηλεθεατές του Survivor θα ήθελαν να δουν περισσότερους influencers και κυρίως YouTubers να συμμετέχουν στο ριάλιτι, δηλαδή πρόσωπα με ήδη διαμορφωμένο κοινό και μεγάλη επιρροή στα social media.
Φαίνεται ότι ο Ατζούν θα ανταποκριθεί σε αυτές τις επιθυμίες, καθώς στον νέο κύκλο του Survivor θα δούμε λιγότερους πρώην αθλητές, ηθοποιούς και τραγουδιστές, και στη θέση τους θα εμφανιστούν προσωπικότητες από τον κόσμο του YouTube και των κοινωνικών δικτύων.