Πρόβλεψη… θριάμβου για το «All Star Survivor» περιλαμβάνουν οι ρήτρες τηλεθέασης που ζήτησε ο Ατζούν Ιλιτζαλί από τον σταθμό. Για πρώτη φορά μπαίνει ρήτρα στο 40%.
Όλα για όλα θα τα «παίξει» ο ΣΚΑΪ τον Ιανουάριο προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα με το «All Star Survivor» και να διεκδικήσει την επάνοδό του στις πρώτες θέσεις της κατάταξης της Nielsen. Μετά την πτωτική πορεία των τελευταίων μηνών, που βρίσκουν το κανάλι του Φαλήρου να «κλείνει» τη χρονιά στην πέμπτη θέση της τηλεθέασης, ο Ατζούν Ιλιτζαλί έρχεται για άλλη μία φορά ως μάγος με δώρα, ενώ «τάζει» υψηλές τηλεθεάσεις, ζητώντας αστρονομικό οικονομικό τίμημα.
Οι ρήτρες τηλεθέασης, σύμφωνα με την Reallife, που περιλαμβάνει η συμφωνία του ΣΚΑΪ με την Acun Medya αποκαλύπτουν τις υψηλές προσδοκίες του Ιλιτζαλί, ενώ για πρώτη φορά μπαίνει και «ταβάνι» που εκτοξεύει το κόστος στα ύψη σε περίπτωση που επαναληφθεί -έστω κατά ένα ποσοστό- ο άθλος του 2016 με το «Survivor 1». Σε περίπτωση που το ριάλιτι επιβίωσης κινηθεί στα συνήθη ποσοστά τηλεθέασης, το κόστος του θα είναι ίδιο με τις προηγούμενες χρονιές, όσο δηλαδή ένα κανονικό «Survivor».
Το συνολικό κόστος του «Survivor»
Πιο συγκεκριμένα, το μέσο κόστος επεισοδίου ορίζεται στα 100.000 ευρώ για τηλεθέαση έως 20%, ενώ, από εκεί και πέρα, για κάθε επιπλέον μονάδα τηλεθέασης που θα καταγράφει το «All Star Survivor», το κόστος επεισοδίου θα αυξάνεται κατά 4.000 ευρώ. Το νέο… all star στοιχείο είναι ότι υπάρχει και ανώτατο όριο στη ρήτρα τηλεθέασης, καθώς και πρόβλεψη… θριάμβου από την πλευρά του Τούρκου παραγωγού. Ετσι, σύμφωνα με πληροφορίες, αν η τηλεθέαση «πιάσει» το 40%, το κόστος θα εκτοξευθεί στα 200.000 ευρώ ανά επεισόδιο.
Το συνολικό κόστος του «Survivor» για 120 επεισόδια (πέντε την εβδομάδα για έξι μήνες) ξεκινά από τα 12 εκατ. ευρώ και φτάνει τα 14,4 εκατ. ευρώ, αν όλα τα επεισόδια «χτυπήσουν» ποσοστό τηλεθέασης 25%. Πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι η πρώτη φορά που ο Ιλιτζαλί θέτει ανώτατο όριο στη ρήτρα τηλεθέασης, καθώς πιστεύει πολύ στο προϊόν του «All Star Survivor» και στοχεύει στα υψηλά «έπαθλα» για τη δοκιμασία στον στίβο της prime time. Η παραγωγή θα αναχωρήσει για τον Αγιο Δομίνικο στις 2 Ιανουαρίου, ενώ το πρώτο επεισόδιο θα βγει στον αέρα την Κυριακή 8 Ιανουαρίου και έπειτα θα προβάλλεται ένα επεισόδιο κάθε εβδομάδα, από Κυριακή έως Πέμπτη.