Ένα απροσδόκητο στόρι στο Instagram έκανε ένα κατάστημα εστίασης στην Αθήνα, που αποφάσισε να απευθυνθεί σε πελάτη (ανώνυμα) ο οποίος επέδειξε απαράδεκτη συμπεριφορά απέναντι σε εργαζόμενο.
Πρόκειται για μπεργκεράδικο το οποίο ζήτησε από πελάτη να μην επιλέξει ξανά το εστιατόριο, γιατί αποκάλεσε εργαζόμενο “καθυστερημένο”, το περασμένο Σάββατο.
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: “Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας “καθυστερημένο”, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας”.
Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και για την απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.