Μετά το χθεσινό περιστατικό (13/9) με τα δύο τρένα που παραλίγο να συγκρουστούν έξω από την Άθηνα, ένα νέο συμβάν σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου (14/9) κοντά στις Αφίδνες.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το ατύχημα έγινε μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών. Το τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Χαλκίδα – Αθήνα προσέκρουσε σε δέντρα που είχαν πέσει στις σιδηροδρομικές γραμμές.
Ως αποτέλεσμα προκλήθηκαν υλικές ζημιές και η αμαξοστοιχία 1531 ακινητοποιήθηκε.
Σύμφωνα με την Hellenic Train δεν υπήρξε τραυματισμός επιβατών ή προσωπικού.
Οι 35 επιβάτες της αμαξοστοιχίας 1531 μεταφέρθηκαν με την αμαξοστοιχία 1532 στον σταθμό των Αφιδνών. Λόγω των πεσμένων δέντρων στη γραμμή υπάρχει διακοπή κυκλοφορίας. Αναμένονται σημαντικές καθυστερήσεις και πιθανές ακυρώσεις δρομολογίων.
Ο συγκλονιστικός διάλογος των μηχανοδηγών που απέτρεψε τη χθεσινή σύγκρουση (13/9) των δύο τρένων στους Αγ. Αναργύρους
«Τι κάνεις; Εγώ έχω ξεκινήσει, σταμάτα»
«Το συμβάν έγινε σήμερα το πρωί. Η αμαξοστοιχία 1210 ερχόμενη από Σταθμό Λαρίσης με κατεύθυνση προς τους Αγίους Αναργύρους κατά την πορεία της ο μηχανοδηγός, που είναι και ο πρόεδρος του Σωματείου μας, άκουσε ότι η αμαξοστοιχία 1307 ανήγγειλε ότι έφυγε και πέρασε από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων. Πράγμα που σημαίνει ότι εισήλθε ή εισέρχεται στο κομμάτι που υπάρχει μονή γραμμή, που σημαίνει ότι ένα τρένο κινείται μετωπικά με το άλλο τρένο» ανέφερε μιλώντας στο Livenews, o αντιπρόεδρος Μηχανοδηγών, Γιώργος Μανώλης.
Και συνέχισε: «Ευτυχώς στο σημείο υπάρχουν επικοινωνίες καλές. Επικοινώνησε (ο μηχανοδηγός της 1210) με τον άλλον μηχανοδηγό (της 1307) και του είπε: ”Τι κάνεις; Εγώ έχω ήδη ξεκινήσει, σταμάτα!”. Σταμάτησαν ακαριαία και οι δύο αμαξοστοιχίες. Και έτσι αποφεύχθηκαν τα χειρότερα. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των συναδέλφων, ο μηχανοδηγός της 1210 ήταν στο ύψος μίας διάβασης της μηχανογραφικής, η οποία είναι περίπου στο ένα χιλιόμετρο – χονδρικά- από εκεί που βρίσκονταν το άλλο τρένο. Πρόκειται για ώρα αιχμής, οπότε υποθέτω ότι τα τρένα θα είχαν πολύ κόσμο».
Ερωτηθείς ο κ. Μανώλης αν υπάρχει τηλεδιοίκηση το συγκεκριμένο κομμάτι της διαδρομής απάντησε ότι δεν υπάρχει. «Από όσα γνωρίζουμε το τρένο που ξεκίνησε πρώτο ήταν αυτό που έρχονταν από την Αθήνα, από τον Σταθμό Λαρίσης, αυτό που διαπίστωσε την λανθασμένη εντολή», πρόσθεσε ο αντιπρόεδρος των Μηχανοδηγών, μιλώντας στο MEGA.
Δείτε το βίντεο – Κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή αποφεύχθηκε μετωπική σύγκρουση τρένων του προαστιακού