Έδαφος κερδίζει μέρα με την ημέρα το “Ζάρι” της Μαρίνας Σάττι, που πρόκειται να ανέβει στην σκηνή της Ευρώπης, για να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision.
Το βίντεο έχει ήδη γίνει viral καθώς έχει σημειώσει εντυπωσιακά νούμερα μέσα σε μόλις 3 μέρες από την επίσημη κυκλοφορία του: πάνω από 3.500.000 συνολικές προβολές στο επίσημο βίντεο κλιπ, περισσότερα από 1.000.000 Spotify streams, Νο1 YouTube Trend σε Ελλάδα & Κύπρο, ενώ στα music trends το συναντάμε στο Νο10 στη Νορβηγία, στο Νο11 στην Ολλανδία, στο Νο13 στη Δανία, στο Νο20 στη Σουηδία, στο Νο22 στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο Νο23 στην Ιρλανδία και στο Top50 των παγκοσμίων YouTube Trends.
Το ίδιο όμως και η φούστα της, η οποία σύμφωνα με τους ψαγμένους fashion lovers κοστίζει 1.000 ευρώ.
Είναι πλισέ, φτιαγμένη από ανακυκλωμένο ταφτά και συνδυάζει 2 διαφορετικά καρό ενώ συνδέεται από μια παχιά δερμάτινη ζώνη με κρίκους και φέρει την υπογραφή του λονδρέζικου brand, Chopova Lowena .
«Είναι πλέον ένα κλασικό κομμάτι. Σου θυμίζει κιλτ αλλά και φούστα που έχει όμως κάτι το διαφορετικό. Μας αρέσει να κάνουμε κάτι διαφορετικό, βασικά. Μας αρέσουν τα πράγματα που νομίζεις ότι μοιάζουν μεταξύ τους, αλλά εμείς τα αναμειγνύουμε με άλλα στοιχεία», αναφέρει η Chopova στη συνέντευξη της για το περιοδικό Harper’s Bazaar, σε συνέντευξη το 2022.