Ενοχλημένη είναι η Φωτεινή Δάρρα με όσα ειπώθηκαν στην χθεσινή εκπομπή της Super Κατερίνα για την ίδια.
Η ερμηνεύτρια έκανε μία ανάρτηση κόλαφο κι ο Ανδρέας Μικρούτσικος έδωσε την απάντησή του σε υψηλούς τόνους.
Όλα ξεκίνησαν από την ανάρτηση της Φωτεινής Δάρρα, η οποία έλεγε: «Αν το να σκύβεις στο αμαξίδιο και να αγκαλιάζεις το ζευγάρι σου που μόλις… έχασε… είναι μεμπτό, τότε κάτι δεν πάει καλά στην κοινωνία μας. Το ότι ο Πάνος ήταν ο καλύτερος μαθητής γιατί σας ενόχλησε @andreasmikroutsikos ? Πόση εμπάθεια πια? Εσείς δεν θα τον αγκαλιάζατε? Όταν συναντηθήκαμε έπιανε για πρώτη φορά το μικρόφωνο, δεν είχε φορέσει ποτέ ξανά ακουστικά στη ζωή του. Ζητούσε τη συμβουλή μου και του την έδινα με χαρά. Αυτός ήταν ο ρόλος των coaches. Να σταθούμε στο πλευρό των διαγωνιζομένων. Γι’αυτό και όταν πήραμε τα πρώτα δεκάρια είπα δημόσια ότι του ανήκουν! Αυτή τη στάση κράτησα μέχρι τέλους. Ναι ήταν ο καλύτερος μαθητής, ο πιο ταλαντούχος, το καλύτερο παιδί και ένας μελλοντικός πολύ καλός επαγγελματίας τραγουδιστής! Εγώ θα τον βοηθήσω όσο μπορώ γιατί τον πιστεύω.
«Όποιος δεν φοβάται το πρόσωπο του τέρατος, πάει να πει ότι του μοιάζει. Η πιθανή προέκταση του αξιώματος είναι, να συνηθίσουμε τη φρίκη, να μας τρομάζει η ομορφιά. Η υποταγή ή ο εθισμός σε μια τέτοια συνύπαρξη, η συνδιαλλαγή, δεν προκαλεί τον κίνδυνο της αφομοίωσης ή της λήθης, του πώς πρέπει, του πώς οφείλουμε να σκεφτόμαστε, να πράττουμε και να μιλάμε;
«Αναμφισβήτητα αρχίσαμε να το ανεχόμαστε. Και η ανοχή, πολλαπλασιάζει τα ζώα στη δημόσια ζωή, τα ισχυροποιεί και τα βοηθά να συνθέσουν με ακρίβεια τη μορφή του τέρατος που προΐσταται, ελέγχει και μας κυβερνά. Η μορφή του τέρατος είναι αποκρουστική. Όταν όμως το πρόσωπο του τέρατος πάψει να μας τρομάζει, τότε πρέπει να φοβόμαστε… γιατί αυτό σημαίνει ότι έχουμε αρχίσει να του μοιάζουμε.» «Το πρόσωπο του τέρατος» Μάνος Χατζιδάκις #διαφορετικοτητα #μοναδικότητα #αγάπη #μονο #οχιαλληλασπη #ντροπή #ρητορικήμίσους
Η απάντηση του Ανδρέα Μικρούτσικου
Μετά την προβολή της ανάρτησης, ο Ανδρέας Μικρούτσικος δήλωσε: «Δεν έχουνε καμία σχέση με αυτά που είπαμε. Εμείς ξεκινήσαμε ότι την ώρα που χειροκροτάμε, αυτή δεν χειροκροτά. Εγώ το συνέχισα γιατί πέντε φορές που η επιτροπή μιλούσε κι εκθείαζε και τον Πάνο και τις πέντε κοινός παρονομαστής ήταν η αναφορά της κ. Δάρρα ότι και πολύ καλός μαθητής. Αυτό το πράγμα που θαυμάζετε και θαυμάζω κι εγώ, είναι ένα δικό μου δημιούργημα. Μια φορά αν βρεθεί ένα κείμενο που τον εκθειάζουν και χαίρεται και χαμογελά κι αφήνει αυτό να λειτουργεί… πάντα υπήρχε ο λόγος της. Αυτό έθιξα. Μπερδεύει τα πράγματα στο πρώτο μέρος… τότε που μπορούσε να χειροκροτήσει, δεν το έκανε. Το δεύτερο σκέλος είναι η γενίκευση κι η θεωρητικοποίηση, ιδεολογικοποίηση και φιλοσοφική θεώρηση των πραγμάτων. Όλο αυτό το κείμενο είναι φληναφήματα, ανοησίες εις το τετράγωνο. Δεν έχω ακούσει πιο σουρεαλιστικό χωρίς νόημα κείμενο. Ξεπέρασε δεδικασμένα της τηλεόρασης. Δεν υπάρχει άποψη».
Όταν παρενέβη ο Στέφανος Κωνσταντινίδης, ο Ανδρέας Μικρούτσικος ανέβασε τους τόνους ακόμα πιο πολύ: «Δεν γίνεται να δεις ένα κείμενο δέκα φορές και να καταλαβαίνεις λίγα. Μου το διαβάσανε μία και δεν κατάλαβα τίποτα. Είχα 20 στα Αρχαία. Ξέρεις τι σημαίνει φληναφήματα; Πολλές φορές ήθελα να μιλήσω και δεν ήμουν εμπαθής, αλλά η κυρία Δάρρα είχε τα περισσότερα στοναρίσματα… Αν ήμουν εμπαθής, θα είχα πει σαν μουσικός ότι ο Πάνος πολλές φορές είναι πιο σωστός από την κ. Δάρρα».