Τον γύρο του διαδικτύου κάνουν οι επικές απαντήσεις ιδιοκτήτη ταβέρνας σε πελάτες που δεν γράφουν και τα καλύτερα για το μαγαζί του.
Πολλοί είναι οι χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι αποφασίζουν να γράψουν μια αξιολόγηση σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες, για κάποιον χώρο εστίασης που επέλεξαν να απολαύσουν το φαγητό τους, αλλά δεν έμειναν ευχαριστημένοι. Η φήμη των επιχειρήσεων εξαρτάται κατά πολύ από τις συγκεκριμένες κριτικές που αν στην πλειονότητα τους είναι κακές, τότε τα πράγματα γίνονται δύσκολα για τον ιδιοκτήτη, αφού η χαμηλή βαθμολογία που θα συγκεντρώνει, λόγω των κακών σχολίων, θα αποθαρρύνει μελλοντικούς υποψήφιους πελάτες να επιλέξουν τον δικό του χώρο για φαγητό.
Συνήθως, οι επιχειρήσεις κάτω από μια κακη κριτική αφήνουν ένα απολογητικό σχόλιο ή υπόσχονται ότι στο μέλλον θα προσπαθήσουν να γίνουν καλύτεροι, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους. Ο ιδιοκτήτης όμως, μιας συγκεκριμένης ταβέρνας επέλεξε έναν άλλο τρόπο να απαντά στους δυσαρεστημένους πελάτες. Όχι μόνο δεν αφήνει τίποτα ασχολίαστο, αλλά τους “δικάζει” κανονικά με ιδιαίτερα καυστικά σχόλια που σε πολλές περιπτώσεις προκαλούν αστείρευτο γέλιο.
«Εσένα όπως σε βλέπω, σιγά μη θες ένα σουβλάκι», απάντησε σε κάποιον που βαθμολόγησε το μαγαζί του με ένα αστεράκι, «Σε σένα επειδή θες να τρως γρήγορα θα κοιτάξω να στείλω έναν τυλιχτή να τον έχεις δίπλα σου να βλέπεις τηλεόραση και να τσιμπάς σουβλάκι. Όταν γουστάρεις θα λες φτιάξε ένα χωρίς κρεμμύδι τσακ σε 1 λεπτό να στο δίνω στο στόμα. Αντε βρε τραχανά», ήταν η απάντησή του σε κάποιον που παραπονέθηκε για την εξυπηρέτηση.
Από τις πιο… επικές απαντήσεις ήταν αυτή που έδωσε σε κάποιον ο οποίος υπογράμμισε πως έχει πολλά κουνούπια στο μαγαζί. «Τώρα νοίκιασα αεροπλάνο να κάνω ραντίσματα αδερφέ, θα αναλάβω εγώ το κόστος», του είπε.
Δείτε κάποιες από τις απαντήσεις του ιδιοκτήτη της ταβέρνας που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου: