Στις 2 Σεπτεμβρίου ο Mad Clip σκοτώθηκε σε τροχαίο στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Η Porsche που οδηγούσε ο τράπερ εξετράπη της πορείας της, έπεσε αρχικά σε μία κολόνα φωτισμού κι εν συνεχεία σε ένα δέντρο.
H διαλυμένη Porsche του Mad Clip δίνει νέα στοιχεία και απαντήσεις για τις συνθήκες υπό τις οποίες συνέβη η τραγωδία. Ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς έκανε σήμερα (20/9) το μεσημέρι αυτοψία στο μοιραίο αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαινε ο μουσικός. Ο ειδικός εκτιμά πως ο καλλιτέχνης οδηγούσε με ταχύτητα που υπερέβαινε τα 130 χιλιόμετρα ανά ώρα.
«Ακόμα και προστατευτική στολή να φορούσαν, δε θα επιβίωνε κανείς», δήλωσε ο κ. Μαδιάς, μιλώντας στο «T-Live» για τις συνθήκες υπό τις οποίες συνέβη το τραγικό ατύχημα. Στα συντρίμμια του οχήματος του γνωστού τράπερ βρέθηκαν τελικά ο σταυρός και το κινητό του, ύστερα από ημέρες αναζήτησης από την οικογένειά του.
Ο σταυρός, αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ, είχε χαθεί έπειτα το τροχαίο που του στοίχησε τη ζωή. Μέσα στην Porsche εντοπίστηκαν άλλοι δύο σταυροί, μικρότερης αξίας, που μένει να διαπιστωθεί εάν ανήκαν στον άτυχο μουσικό ή σε κάποιο φιλικό του πρόσωπο.
Τα προσωπικά του αντικείμενά του, λοιπόν, εντοπίστηκαν ανάμεσα στα συντρίμμια του ταχύτατου αυτοκινήτου του, το οποίο έχει μετατραπεί σε άμορφη μάζα σιδερικών. Οι έρευνες, προκειμένου να εξακριβωθούν τα ακριβή αίτια του τροχαίου δυστυχήματος, συνεχίζονται. Εν τω μεταξύ, οι εμπειρογνώμονες αναμένουν μέσα στις επόμενες ημέρες τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων του Mad Clip.
«Με αυτά τα λάστιχα που έχω, θα φύγουμε σε καμιά στροφή»
Η πρώτη ανάλυση δείχνει πως τα ημιαγνωνιστικά λάστιχα της Porsche έχουν παίξει ρόλο σε όσα διαδραματίστηκαν τη νύχτα εκείνης της Πέμπτης. Η εκπομπή αποκάλυψε πως ο Mad Clip είπε εκμυστηρευτεί σε έναν φίλο του πως «με αυτά τα λάστιχα που έχω, θα φύγουμε σε καμιά στροφή».
Απαντήσεις σε αυτό έδωσε η πραγματογνωμοσύνη που πραγματοποιήθηκε στο μοιραίο τροχαίο, το οποίο έλαβε χώρα πριν από 18 ημέρες. Από τότε η οικογένεια του 34 ετών καλλιτέχνη αναζητεί απαντήσεις για τον τρόπο που συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο. Το σημαντικότερα στοιχείο που προκύπτει έχει να κάνει με τα λάστιχα της Porsche, τα οποία δικαιώνουν τον τράπερ, όσον αφορά στους φόβους που είχε εκφράσει στον φίλο του. Συγκεκριμένα, το πολυτελές όχημα κινείτο με ελαστικά semi slick, ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας.
Ελαστικά τα οποία, όταν έλθουν σε επαφή με νερό, η θερμοκρασία τους κατεβαίνει και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους. Τα λάστιχα semi slick, λοιπόν, είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο. Έτσι, παρά το γεγονός πως ήταν περσινά και χωρίς σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.
Την επίμαχη νύχτα, όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα και ανέφεραν αυτόπτες μάρτυρες σε τρία σημεία, λίγα μέτρα μακριά από το σημείο του δυστυχήματος υπήρχαν νερά. Άρα, εκτιμάται πως τα λάστιχα της μοιραίας Porsche, για λίγα αλλά κρίσιμα δευτερόλεπτα, έχασαν την αποδοτικότητά τους.
Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε πως, εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα, ο Mad Clip πρόλαβε να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα από τα 134 που πήγαινε. Ακόμη κι έτσι, όμως, αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε μοιραία. Η μαύρη Porsche έφυγε από τον δρόμο, προσέκρουσε σε μια κολόνα και κατόπιν καρφώθηκε σε ένα δέντρο όπου και κατέληξε.
Οι αναρτήσεις της Porsche, πάντως, ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, χωρίς να τους έχουν γίνει επεμβάσεις που θα μπορούσαν να είχαν παίξει ρόλο στην τραγωδία. Επιπροσθέτως, το συνεργείο που μελέτησε το αυτοκίνητο και τον τόπο του δυστυχήματος, κατέληξε στο συμπέρασμα πως οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί και τουλάχιστον το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.