Σε έκτακτη ανακοίνωση προχώρησε το απόγευμα της Πέμπτης η ΔΕΗ σχετικά με τα περιστατικά phising που καταγγέλθηκαν από πολίτες.
Συγκεκριμένα με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με «αλίευση» στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
• δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του powerpass,
• δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.