Για τη δυσκολία στη συνεργασία με τον σταθμάρχη Β.Σ. ο οποίος έχει προφυλακιστεί αλλά και για την ανησυχία του για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων στην Λάρισα το μοιραίο βράδυ που συνέβη το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, μίλησε στην κατάθεσή του ο σταθμάρχης Γ.Ζ. που εργαζόταν από τις 14.00 έως τις 23.00 στα Παλαιοφάρσαλα. Σημειώνεται ότι ο Γ.Ζ. ήταν ο πρώτος που έσπευσε στην Λάρισα μετά τη σύγκρουση και κλήθηκε να δώσει συμπληρωματική κατάθεση.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο σταθμάρχης στα Παλαιοφάρσαλα είπε ότι όταν αναχώρησε το τρένο από Παλαιοφάρσαλα μίλησε με τον 59χρονο συνάδελφό του στην Λάρισα. Όπως φέρεται να είπε, ο προφυλακισμένος σταθμάρχης είναι άπειρος, ενώ έκανε λόγο για δυσκολία στη συνεργασία όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην κυκλοφορία.
Στη συνέχεια ο Γ.Ζ. επικοινώνησε με τον άλλο σταθμάρχη, τον εμπειρότερο που είχε βάρδια στην Λάρισα έως τις 11 το βράδυ και ο οποίος έφυγε νωρίτερα από το πόστο του.
Ο σταθμάρχης στα Παλαιοφάρσαλα φέρεται να κατέθεσε ότι τον κάλεσε στο κινητό του στις 22.45 και τον ρώτησε πού βρίσκεται. Ο συνομιλητής του τον ενημέρωσε ότι είχε φύγει και όταν τον ρώτησε γιατί έφυγε, εκείνος, όπως είπε, τού απάντησε «πόσο να καθίσω; Αυτόν θα φυλάω;».
Ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου, ανήσυχος, τον ρώτησε γιατί δεν κάθισε λίγο ακόμα μέχρι να περάσει και αυτό το τρένο.
Το περιβάλλον του σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας υποστηρίζει ότι εκείνη την ημέρα, εκείνος έκανε συνολικά 35 ελιγμούς στη βάρδια του και πως ο πρώτος ελιγμός του άπειρου συναδέλφου του προκάλεσε τη μοιραία σύγκρουση.
Εκτός βαρδιών για τον Μάρτιο ήταν ο μοιραίος σταθμάρχης
Εκτός βαρδιών στο σταθμαρχείο Λάρισας είχε τεθεί για τον Μάρτιο ο 59χρονος σταθμάρχης, που έχει προφυλακιστεί για την τραγωδία στα Τέμπη. Το πρόγραμμα με τις βάρδιες του Μαρτίου βγήκε στις 25 Φεβρουαρίου, και το χαρτί βρίσκεται ήδη στα χέρια της ανακρίτριας.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, από το έγγραφο αυτό προκύπτει ότι το όνομα του 59χρονου σταθμάρχη δεν υπάρχει σε καμία βάρδια του Μαρτίου στο σταθμαρχείο Λάρισας. Τον είχαν βάλει να εργάζεται σε πολύ μικρότερα σταθμαρχεία, όπως των Νέων Πόρων και της Καλαμπάκας, απ’ όπου περνούν πολύ λιγότερα τρένα. Αυτό ενδεχομένως δείχνει πως οι συνάδελφοι και προϊστάμενοί του δεν τον εμπιστεύονταν και εντάχθηκε εκτάκτως στο πρόγραμμα βαρδιών του σταθμαρχείου Λάρισας, λόγω του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας, προφανώς για να πάρουν κάποιοι ρεπό…
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο 59χρονος είχε τοποθετηθεί μόνο σε πέντε νυχτερινές βάρδιες στο σταθμαρχείο Λάρισας τον Φεβρουάριο. Μία από αυτές αποδείχθηκε μοιραία….
Πηγή:enikos.gr