«Στην Ελλάδα το 30% των νοικοκυριών δεν έχουν αυτοκίνητο και από αυτό το 30%, το 70% ζουν με κάτω από τον κατώτατο μισθό. Αυτό σημαίνει περίπου 2,5 εκατ. άνθρωποι», είπε ο Θεόδωρος Σκυλακάκης, διευκρινίζοντας τι εννοούσε με τη δήλωσή του για ενδεχόμενη μείωση στις τιμές των καυσίμων, η οποία δεν θα γίνει επειδή δεν αφορά τους φτωχούς.
«Δεν είπα ότι τα υπόλοιπα 8,5 εκατομμύρια είναι πλούσιοι αλλά να μην έχουμε αύξηση των τιμών στο ηλεκτρικό και πολλά τρόφιμα, που έχουν κατανάλωση από όλους», εξήγησε ο Θεόδωρος Σκυλακάκης και πρόσθεσε ότι αν λαμβάνονταν μέτρα για τα καύσιμα, αυτά τα 2,5 εκατομμύρια πληθυσμού, δεν θα έπαιρναν τίποτα.
Στον αντίποδα, εξήγησε πως, «τα νοικοκυριά με τρία αυτοκίνητα και πάνω, είναι 500.000 αυτοκίνητα, αν μειώσουμε τα καύσιμα, θα δώσουμε 40-50 εκατομμύρια σε αυτούς και τίποτα στα 2 εκατομμύρια», για να διερωτηθεί «είναι αυτό κοινωνική πολιτική».
«Σε μία στιγμή ανάγκης, όπως τώρα, μας έρχεται από το εξωτερικό μία τεράστια επιβάρυνση και πρέπει να ομαλοποιήσουμε», εξήγησε ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών και τόνισε ότι «αν έχουμε επιπλέον χρήματα, πρέπει να πάμε πρώτα στο ηλεκτρικό και τα τρόφιμα, αυτά καταναλώνει πρώτα ο φτωχότερος».