Για τρίτη βδομάδα μπήκαν στην μάχη οι σειρές στην prime time ζώνη…Ωστόσο χθες προστέθηκε και η Μάγισσα που ωστόσο δεν κατάφερε να φέρει πολλά καθώς το διπλό επεισόδιο του Τιμωρού στον ALPHA την χτύπησε δυνατά…
Ποια σειρά όμως κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού στο δυναμικό κοινό;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση, στην κορυφή της prime time βρέθηκε η σειρά του Alpha «Ο Τιμωρός», σημειώνοντας ποσοστό 17,3% στο δυναμικό κοινό (18-54). Δύο μονάδες πίσω βρέθηκε το «Grand Hotel» του ΑΝΤ1 (15,1%) και η πρεμιέρα της «Μάγισσας» στο ίδιο κανάλι με 12,5%. Λίγο πάνω από τη βάση διατηρήθηκε η «Γη της Ελιάς» (10,7%), με το Survivor να παραμένει σε μονοψήφιες πτήσεις (8,4%). Στο 6,9% περιορίστηκε η τηλεθέαση για τη «Φάρμα» του Star και πίσω της το «Ταμπού» αλλά και το Tempting Fortune, που ισοφάρισαν στο 6,4%. Ουραγοί ξανά οι σειρές της ΕΡΤ «Η Παραλία» (3,2%) και «Αρχελάου 5» (1,8%).
Τα πρωτεία στο γενικό σύνολο κράτησε ξανά – έστω και οριακά – η «Γη της Ελιάς». Η σειρά του Ανδρέα Γεωργίου χάρισε στο MEGA 17,6% τηλεθέαση, την ώρα που το «Grand Hotel» του ΑΝΤ1 ακολούθησε στο 17% και ο «Τιμωρός» με 16,2%. Στο 13% «έκλεισε» η πρεμιέρα της «Μάγισσας», ενώ στο 10,8% βρέθηκε το Survivor. Η τηλεθέαση για τα υπόλοιπα προγράμματα της prime time κινήθηκαν κάτω από τη βάση, αφού το «Ταμπού» συγκέντρωσε 9,8% και η «Φάρμα» 6,6%. Στο 6,4% το Tempting Fortune, στο 4,5% η «Παραλία» και στο 2,7% η σειρά «Αρχελάου 5» της ΕΡΤ1.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Ο Τιμωρός – 17,3%
Grand Hotel – 15,1%
Η Μάγισσα: Φλεγόμενη Καρδιά – 12,5%
Η Γη της Ελιάς – 10,7%
Survivor – 8,4%
Φάρμα – 6,9%
Ταμπού – 6,4%
Tempting Fortune – 6,4%
Παραλία – 3,2%
Αρχελάου 5 – 1,8%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Η Γη της Ελιάς – 17,6%
Grand Hotel – 17%
Ο Τιμωρός – 16,2%
Η Μάγισσα: Φλεγόμενη Καρδιά – 13%
Survivor – 10,8%
Ταμπού – 9,8%
Φάρμα – 6,6%
Tempting Fortune – 6,4%
Παραλία – 4,5%
Αρχελάου 5 – 2,7%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.