«Το φυσάει και δεν κρυώνει» μία 40χρονη Βολιώτισσα, που θέλοντας να χάσει κιλά εξαπατήθηκε. Βλέποντας διάφορες διαφημίσεις στα social media να «προπαγανδίζουν» γρήγορη απώλεια κιλών, αποφάσισε να ενταχθεί σε μία ειδική ομάδα εταιρείας με έδρα τη Στοκχόλμη της μακρινής Σουηδίας, η οποία πρότεινε ειδικά συμπληρώματα διατροφής.
Προϋπόθεση για να μπορέσει να αγοράσει τα συγκεκριμένα προϊόντα- τα οποία σημειωτέον υπόσχονταν θαύματα- ήταν να καταβάλλει μία συνδρομή ύψους 100 ευρώ και στη συνέχεια να προβεί στην παραγγελία των προϊόντων.
Ακολούθησε όλες τις σχετικές οδηγίες. Αφού έγινε συνδρομήτρια, στη συνέχεια μπήκε σε μία ηλεκτρονική πλατφόρμα και έκανε την παραγγελία των προϊόντων αδυνατίσματος που ήθελε να αγοράσει.
Πλήρωσε μέσω κάρτας για την αγορά και ξεκίνησε το πρόγραμμα διατροφής.
Δεν πέρασαν όμως δύο μήνες και ενώ η ίδια δεν είχε ξανά υποβάλλει κανένα αίτημα για παραγγελία προϊόντων, της ήρθε ειδοποίηση στο κινητό μέσω του e-banking ότι από τον λογαριασμό της πιστώθηκε στη συγκεκριμένη το ποσό των 600 ευρώ. Η 40χρονη εμφανιζόταν με αυτό το ποσό να πλήρωνε για ανανέωση του προγράμματος και πληρωμή ενός ακόμη χρόνου συνδρομής.
Όπως ήταν φυσικό υπέστη ψυχρολουσία. Επί δύο 24ωρα όπως είπε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ προσπαθούσε μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας να βγάλει άκρη, χωρίς όμως αποτέλεσμα, αφού κανείς δεν μπήκε στον κόπο να της εξηγήσει έστω εγγράφως τι είχε συμβεί. Η ίδια διατείνεται πως ποτέ δεν έδωσε εξουσιοδότηση για να ανανεωθεί το πρόγραμμα διατροφής, ούτε φυσικά η συνδρομή της.
Απευθύνθηκε στην τράπεζα στην οποία διατηρεί τον συγκεκριμένο λογαριασμό και αναμένει τώρα, μέσω μίας ειδικής τραπεζικής διαδικασίας, να ελεγχθεί ο λογαριασμός στον οποίο κατέληξαν τα 600 ευρώ, ώστε στη συνέχεια να γίνει- εάν είναι εφικτό- ανάκτηση του ποσού.